top of page

FAQ

Veelgestelde vragen

  • Wat is de levertijd?
    Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd - deze is afhankelijk van het soort artikel en de verzendmethode. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestiging met een Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen. Via deze link kun je de exacte leverdatum vinden zodra deze door de koerier is ingepland. Zodra je de Track & Trace code hebt ontvangen, zal deze binnen maximaal zeven dagen worden geactiveerd. Als de link eenmaal actief is, maak je geen zorgen als deze niet dagelijks wordt bijgewerkt. Mocht je na vijf dagen geen update zien, neem dan contact met ons op.
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, komt er onder mijn bestellingen bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. Je vindt daar dan ook een link naar de Track & Trace van je bestelling. Ook ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met een PostNL, DHL, Budbee of Fietskoeriers Track & Trace code, waarmee je de zending kunt volgen.
  • Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?
    De bezorger van PostNL, DHL, of DPD biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail. PostNL/DHL/DPD laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is: Ze komen de volgende dag terug; De bestelling ligt bij de buren; Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt.
  • Kan ik mijn bestelling nog op een ander adres laten bezorgen?
    Heb je een verkeerd adres ingevuld of zijn je plannen gewijzigd? Zodra je je bestelling hebt geplaatst is het in de meeste gevallen niet mogelijk om je adres nog te wijzigen, maar dit kan per koerier verschillen. Mocht je wel de mogelijkheid hebben het adres te wijzigen, dan vind je de instructies hiervoor terug in de e-mail van de koerier en in de Track & Trace link.
  • Zijn er verzend- en retourkosten?
    Levering: Onze standaard levering is in de meeste gevallen 6,95. Retourzendingen: Wil je een artikel ruilen? Stuur het artikel retour en plaats een nieuwe bestelling. De eerste aankoop zal dan gecrediteerd worden, de tweede aankoop dient betaald te worden. Indien je een aankoop hebt gedaan via de webwinkel, kun je artikelen retourneren binnen de zichttermijn van 14 dagen. Het retourneren van een artikel kost €6,95. Aan het retourneren van grotere producten zoals grote vazen en kransen zijn in sommige gevallen afwijkende kosten verbonden: Krans: €47,50 Vazen: €30 Is het artikel groter dan de afmetingen L 80 x B 50 x H 35 cm? Dan is retourneren via een DHL Servicepoint niet mogelijk. Neem voor het retourneren contact op met ons.
  • Voorwaarden retourzending
    Artikelen mogen alleen geretourneerd worden wanneer deze ongebruikt/ongedragen zijn, in de originele staat verkeren en verpakt in de originele verpakking, inclusief kaartjes, labels en dergelijke. Wanneer je een artikel retourneert dien je de originele pakbon bij te voegen. Oorbellen en mondkapjes kunnen niet geruild of geretourneerd worden in verband met hygiëne.
  • Annuleren
    Indien de bestelling nog niet is verstuurd en je de verzendbevestiging nog niet heeft ontvangen kun je telefonisch contact opnemen met ons om je order te annuleren. Zorg ervoor dat je jouw ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij je nog sneller van dienst zijn.
  • Financiële afhandeling
    Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je jouw bestelling ontvangen hebt. Als je jouw pakket retour hebt gestuurd wordt het normaliter binnen 2 weken verwerkt door het magazijn. Als je retourzending verwerkt is ontvang je een retourbevestiging per mail. Vanaf het moment dat je deze mail ontvangt wordt de creditering binnen 5 werkdagen verwerkt.
  • Retourproces winkelbestelling
    Verpak de artikelen in de originele verpakking. Neem de pakbon en de originele kassabon die je in de winkel hebt ontvangen mee. Zonder de pakbon en kassabon kunnen wij het product helaas niet in ontvangst nemen. Bezoek onze Villa Muze salon. Het bedrag wordt retour gestort of gepind.
  • Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld

    Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld! Stuur het artikel alsjeblieft naar ons terug en geef hierbij aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Dit kun je doen tijdens het online aanmelden van je retouren, of indien je een retourformulier hebt ontvangen door hierop reden 9 in te vullen. Heb je het verkeerde artikel ontvangen in plaats van je bestelde artikel? Als je het juiste artikel alsnog wenst te ontvangen, willen we je vragen hier een nieuwe bestelling voor te plaatsen. Als je het artikel al hebt betaald, dan ontvang je het aankoopbedrag natuurlijk terug zodra we je retourzending hebben ontvangen. Dit kan 14 dagen duren. Onze excuses voor het ongemak.
bottom of page